onsdag 11. januar 2012

Armbånd i sort lilla og brunt + ei klokke

De siste dagene har jeg fått laget flere armbånd. Det er ordentlig moro. Jeg har også fått bestilt mer perler og metall til skinnarmbånd, som jeg venter hver dag som helst.

Først et lilla armbånd med tre tynne skinnsnorer som er flettet samen med lilla glassperler og metallperler.

lilla flettet armbånd

Armbånd i sort randsydd skinn med metallrondeller i gunmetall og strass magnetlås.

sort skinn gunmetal

Enda et armbånd i randsydd sort skinn. Dette har to pandoraperler i sort og hvitt med en metallrondell i midten, og ooops, nå så jeg at den ene perlen sitter litt skjevt…… Dette armåndet har også magnetlås i strass.

sort skinn pandora armbånd

Armbånd i brunt ruskinn. Her er det festet en hjerte mellomdel midt foran + charms. Tvinnes 3 ganger rundt håndleddet og festes enkelt med magnetlås.

brunt ruskinn hjerte armbånd

Jeg har fått bestilt en del urverk  fra E-bay, så nå har jeg tenkt å leke meg litt med klokker i forskjellige former og fasonger. Denne første hører med til et smykkesett og har turkise ferskvannsperler og blomsterturkiser.

turkis klokke armbånd

1 kommentar: