torsdag 31. oktober 2013

Et statement……

For et par uker siden var jeg på et marked her i “bygda” og solgte smykker. Det var en usedvanlig kald opplevelse, det var lite folk der og de som var der var “fotballmammaer” som ikke hadde særlig tanke for smykker den lørdagen. Men noe fikk jeg da solgt, og det som definitivt solgte best og vakte mest interesse var statementsmykkene.

Selv om jeg vet at det kan være noe annet som selger best på neste marked,  tenker jeg at det kan være smart å lage noen av disse til neste gang.

Disse statementsmykkene er varianter over det jeg laget til smykkekonkurransen jeg er med i. Takk til alle som stemte på meg i den konkurransen, så vidt jeg kan se har jeg fått flest stemmer, men konkurransen er ikke avsluttet enda.

Første ut er med tredobbelt panserkjede flettet med denimblått ruskinn, og Aquamariner.

blått statement smykke blå statement perler

Det hører med to ambånd. Et med flettet ruskinn som lukkes med magnetlås og et med Aquamariner som er tredd på strikk.

blå armbånd blå armbånd1

Og som alltid hører det øredobber til, denne gangen spiralformede med Aquamariner:

statement øredobber

Neste smykke er tilsvarende i sort med sorte fasett krystaller.

sort statement 1 statement perler

Her hører det med et armbånd i flettet ruskinn og øredobber med en mindre spiral og sort fasett krystall

statement armbånd1 statement øredobber

Det siste smykket er med dobbel panserkjede flettet med sort ruskinn og små sorte agater og små spike.

sort spike statement spike og perler

Her hører det til et tilsvarende armbånd som til forrige smykke og spike øredobber. Armbåndet er fint å kombinere med andre sorte armbånd jeg har laget.

sort statement armbånd øredobber

Priser:

Smykke kr. 200,-

Armbånd kr. 100,- 2 stk. kr. 175,-

Øredobber kr. 50,-

Helt sett kr. 300,-/375,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar