onsdag 16. oktober 2013

Vinterhvitt om høsten…..

Jeg driver og produserer smykker jeg skal ha med på et marked til lørdag. Det er IK Vågs høstmarked i Karuss hallen – hjertelig velkommen skal du være :) Det er lenge siden jeg har vært med på marked og første gang med smykker, så jeg er veldig spent.

Jeg er veldig glad i vinterhvitt og jeg er veldig glad i perler, så det har jeg kombinert i et halsgropsmykke her. Jeg har også laget en del armbånd og i tillegg har jeg liggende noen beige/vinterhvite smykker. Jeg har funnet ut at mange av disse med fordel kan kombineres, så jeg tenker jeg tar med meg rubbel og bit til markedet jeg…….

 

perler sommerfugl

Dette er et halsgropsmykke med hvite akoya perler og sommerfugl anheng.

sommerfugl armbåndsommerfugl armbånd2

Jeg har også laget et “sommerfugl armbånd” med hvite akoya perler. I forkant er det et rasle armbånd med hvite perler, resinblomst, en stor blank krystall og sommerfuglanheng. Det lukkes i forkant med en strass magnetlås.

dobbelt perlearmbånd

dobbelt perlearmbånd1

Dette doble armbåndet passer også veldig godt til. Enten alene eller sammen med et annet armbånd.

perleøredobb

Jeg har også laget noen riktig søte øredobber til med hjerter og hvite perler.

perle øredobb1

Ønsker du enklere øredobber til, passer disse riktig godt

4 armbånd som passer godt sammen, alene eller sammen med en eller flere av perle armbåndene.

hvitt flettet armbånd hvitt flettet armbånd1

Armbånd med hvit skinnsnor som har flettet inn små hvit seed beads

fake snake strass fake snake strass1

Ambånd med flatt hvitt fake snake skinn med strasslenke. Armbåndet kan også brukes med låsen, en strass magnetlås, i front som pynt.

hvitt enkelt wrap armbånd hvitt toggel armbånd

Et enkelt wrap armbånd med hvit skinnsnor og glassperler, og enkelt armbånd med skinnsnor, buet rør i tibetansk sølv og toggle lås.

……..og så tenker jeg at jeg tar med både dette settet  :

montasje hvitt smykke

….og dette:

montasje hvitt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar