torsdag 5. januar 2012

En lysegrønn utfordring

For en tid tilbake oppdaget jeg til min store skrekk at min yndlings perlepusher på nettet, Catarina hos Pärlerian var tom for turkise indonesiske perler, og ikke visste når hun fikk inn igjen!!! Jeg elsker disse perlene, og har bestilling på smykker med dem også. Så da startet den store jakten – på turkise indonesiske perler. Hittill har meg motatt hundrevis av perler fra Kina, og blant dem har det vært siger og skriver 1 – EN!! turkis. Akkurat nå er mitt tredje og siste forsøk på vei, og jeg krysser fingrene.

Siden jeg nå engang elsker indonesiske perler – det har liksom blitt min “spesialitet – var jeg selvsagt glad for alle de andre fargene jeg fikk, men jeg må innrømme at jeg sånn rent umiddelbart kunne styre min begeistring da jeg mottok 37 lysegrønne! Derfor ga jeg meg selv en utfordring; klarer du å lage noe vettugt med disse da fru Walnum????

Det ble et lysegrønt sommersett, men om det ble vettugt vet jeg ikke heltSmilefjes Det består av disse hersens lysegrønne da, og masse “sommerlig” charms. I anhenget er det et stort lampwork hjerte. Både armbånd og øredobber er prangende, som det sømmer seg et smykke som skal på byen en varm sommerkveld etter en lang dag på stranden. Skulle du tilfeldigvis være en av dem som liker lysegrønt og lengter etter sommeren er settet dittSmilefjes

sett

anheng

armbånd øredobber
perler1 perler2

2 kommentarer: