søndag 10. november 2013

Mer vinterhvitt……..

Jeg har tidligere nevnt at jeg er veldig glad i vinterhvitt/beige både i klær og smykker. Det er en av de få fargene jeg bruker like mye både om sommeren som om vinteren.

Her kommer et smykkesett til i beinfarget Howlite. Howlite er vel egentlig bare et veldig fint ord for syntetiske turkiser. Men fine det er de :

howlite smykke howlite smykke1

Smykket er superenkelt, med et stort hjerteanheng.

wrap armbånd howlite1 howlite strikkarmbånd

Jeg har laget to armbånd som passer til dette smykket. Det ene er et wrap armbånd som er tres gjennom en hjerte charm og lukkes med magnetås. Det andre er tredd på strikk med et hjerteanheng.

Disse kan brukes både sammen og hver for seg, men skal de brukes sammen synes jeg det er finest å snu wrap armbåndet, ellers kan det bli litt voldsomt.

………og så må jeg bare innrømme med en gang at jeg heller ikke denne gangen har vært veldig kreativ når det gjelder øredobber. Jeg er selv glad i litt enkle øredober, iallefall til hverdags, og når jeg nå engang stort sett bare lager smykker jeg liker og kan tenke meg å bruke selv så…………

strikk og wrap armbånd øredobber

 

Smykke kr. 150,-

Armbånd kr. 100,- 2 stk. kr. 175,-

Øredobber kr. 50,-

Helt sett kr. 250,- / 325,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar