fredag 15. november 2013

Nå er det jul igjen…..

Ja ikke helt da, men det er sandelig ikke så lenge igjen fant jeg ut her om dagen. Samtidig ble jeg fortalt at det er så populært med røde smykker, for det er så vanskelig å få tak i dem.

Ja da måtte jeg jo bare lage et julrødt smykkesett.

Dette består av halgropsmykke i 3 rader, der den ene består av forskjellige nyanser av røde seed beads, røde fasett krystaller, røde lampworkperler og røde emalje pandoraperler. den andre raden består av rør i tibetansk sølv og små røde krystaller og den siste er mønstert kjede og røde krystaller.

rødt smykke

rødt smykke1

perler

Armbåndet har den samme kombinasjonen. I tillegg har den et avtagbart anheng med et rødt emalje hjerte. Om det skulle være ønskelig kan jeg levere med samme anheng til smykket, men jeg synes det er finere uten…….

rødt armbånd rødt armbånd1

Øredobbene består av rør i tibetansk sølv og røde krystaller.

røde øredobber

Halssmykke kr. 150,-

Armbånd kr. 100,-

Øredobber kr. 50,-

Hele settet kr. 250,-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar